You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נערים ב' - הספורטיביות והנחישות ניצחו בתחתית
צעד חשוב בדרך להבטחת ההישארות. שחקני הפועל כפר סבא והצוות המקצועי (צילום מטעם הקבוצה)

נערים ב' - הספורטיביות והנחישות ניצחו בתחתית

על - מחזור 27: למרות דיבורים מסביב, בית"ר טוברוק לא הצליחה לנצח את קרית שמונה, שאירחה את המשחק בטוברוק. הפועל פ"ת ובני יהודה שיפרו עמדות

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

מחזור סופ"ש בליגת העל של שנתון נערים ב' הציב פוקוס רב על הנעשה במאבקים בתחתית הטבלה. התוצאות שהושגו במשחקים השונים השפיעו משמעותית על תמונת המצב בתחתית.

במוקד המשחקים עמד המשחק בו "אירחה" ביום שישי עירוני קרית שמונה את בית"ר טוברוק נתניה, במגרש טוברוק. קרית שמונה מוחרגת מירידה במקרה ותסיים אחרונה בטבלה, העובדה שמאמנה של הקבוצה, אילן עזריה, הוא אחיו של מאמן טוברוק, נתי, בתוספת להחלפת הביתיות, גרמה לגורמים בליגה לפקפק בספורטיביות שתושג במשחק, אך כפי שהבטיח שבועיים קודם לכן, אילן עזריה, בכתבה על הניצחון 1:2 בו זכתה קבוצתו במשחק מול מכבי נתניה, קרית שמונה לא הגיעה למשחק מול טוברוק לא מחויבת או ב"חצי כח". שחקני קרית שמונה עבדו קשה על המגרש מול טוברוק, שהקדימה בנקודה אחת ומשחק חסר את הפועל פ"ת. קרית שמונה, שספגה 72 שערים ב-26 משחקים, לא הייתה אגוז קל לפיצוח והמשחק הסתיים בתוצאת שוויון 0:0.

הפועל פ"ת התייצבה למשחק הביתי מול קבוצת מרכז הטבלה של מ.ס אשדוד, כשהיא יודעת שניצחון יעלה אותה מעל טוברוק ויעניק לה יתרון של נקודה אחת ומשחק עודף. שער שכבש יניב נריה בדקה ה-56 סלל את דרכה של הפועל פ"ת לניצחון חשוב.

מי שעשו צעד משמעותי לעבר הבטחת ההישארות בליגה הן הפועל כפר סבא ובני יהודה ת"א, שצברו 26 נקודות. הפועל כפר סבא עשתה זאת ב-26 משחקים ובני יהודה ת"א ב-27 משחקים. הפער בין הקבוצות לבין טוברוק, ששיחקה 27 משחקים ומדורגת כעת אחרונה (מעל קרית שמונה המוחרגת מירידה) הוא 7 נקודות.

בני יהודה ת"א שבה מבירת הנגב עם ניצחון 0:2. אורי כרשיש - שכבש בשבוע שעבר צמד שערים במשחק הניצחון 0:2 על בית"ר טוברוק, כבש שער בדקה ה-64. אורי מזל כבש שער ניצחון בדקה ה-76, בה הורחק בכרטיס צהוב שני חברו לקבוצה, עדי איליאץ.

הפועל כפר סבא ניצחה 2:3 בצורה דרמטית את משחק החוץ מול הפועל ר"ג. שער שכבש יניב מולה (42) העניק לכפר סבא יתרון 0:1, אך שער שכבש נעם ליבנת (58) ושער עצמי שכבשה כפר סבא (68) חוללו מהפך. צמד שערים שכבש המחליף הכפר סבאי, גפן גולדשטיין בשלהי המשחק, חולל מהפך והעניק לכפר סבא ניצחון גדול. 

בהשקעה של 3-5 דקות ביום יש לך אפשרות לשדרג את הבניה הגופנית שלך בצורה אדירה. איך זה קורה? לחץ כאן וצפה בסרטון

 

 


שתפו אותנו